Yhdistys Karhijärven parhaaksi

Yhdistyksemme:

Kunnostus:

Klikkaa linkkejä:
Lavian kunnan ja yhdistyksien parannustoimet:

Parannustoimet:

Tavoitteena:
    - vedenpinnan nosto
    - roskakalojen poisto
    - niitto (vesikasvien poisto).

Vieraskirja:

Yhdistys Karhijärven parhaaksi

Porin kaupungin Lavian kaupunginosassa, Järvi-Porissa toimii Karhijärven Parhaaksi ry. Karhijärvemme parhaaksi. Tule tutustumaan yhdistyksemme toimintaan lähemmin

Karhijärven Parhaaksi ry.

Yhdistyksen tarkoituksena on Porin kaupungissa sijaitsevan Karhijärven ja sen vesistöjen veden laadun, rantojen, järvimaiseman ja kalastusmahdollisuuksien parantaminen järven ympäristön asukkaiden ja vierailijoiden viihtyvyyden lisäämiseksi.

Karhijärven Parhaaksi ry. pyrkii kokoamaan Karhijärven tilasta kiinnostuneet henkilöt ja yhteisöt toimintaan järven kunnostamiseksi ja hoitamiseksi. Karhijärven Parhaaksi ry:n toimintaa pyörittää kasvava ryhmä järven hyvinvoinnille sydämensä antaneita ihmisiä. Toiveemme on säilyttää Karhijärven luontoarvot ja monimuotoisuus tuleville sukupolville. Karhijärven kunnostus ei tapahdu hetkessä vaan se vaatii monien ihmisten vuosikausien pitkäjännitteisen työn. Jos sinulla on kiinnostusta lähialueen kauneimpaan järveen niin tule mukaan toimintaamme. Pienikin apu on meille ja ennen kaikkea järvellemme arvokasta.

Tutustu meihin paremmin : Karhijärven Parhaaksi ry.

Yhdistyksemme toimintaa tukemassa eri yhteistyötahot

Liity mukaan yhdistykseemme ja olet mukana toiminnassa järvemme kunnon parantamisessa. Tue Karhijärven tulevaisuutta olemalla mukana yhdistyksemme toiminnassa Karhijärven tilan parantamiseksi. Yhdistyksen vuonna 2018 vahvistettu jäsenmaksu on 20€.

Ota yhteyttä meihin jäsenasioissa ja liity meihin Yhteys-sivun kautta!. Mikäli haluat liittyä jäseneksi sinun tulee hyväksyä yhdistyksen tarkoitus Lue tästä ->

liity yhdistykseen!